اسفندماه در استانبول

رزرو تور استانبول ارزان و لحظه آخري

در اين مطلب قصد داريم شما را با سفر به استانبول در اسفند ماه بيشتر آشنا كنيم پس لطفا تا انتهاي اين مطلب با هورامان گشت ستاره همراه باشيد.


اسفندماه در استانبول

جذابيت‌هاي توراستانبول تمام‌نشدني است و ويژگي‌هايي نظير نزديكي تركيه به خاك ايران، آب و هواي معتدل و چهارفصل، هزينه‌هاي مناسب، جاذبه‌هاي گردشگري فوق‌العاده، جشنواره‌ها و فستيوال‌هاي باشكوه و ديگر خصوصيات اين شهر سبب شده است تا استانبول در تمام طول سال پذيراي عده‌ي كثيري از گردشگران ايراني و خارجي باشد. 

زمان سفر يكي از مهم‌ترين مؤلفه هاي انتخاب تور مسافرتي است، چراكه شرايط مختلفي مانند جمعيت گردشگران، هزينه‌هاي سفر، شرايط جوي و آب و هوايي، رويدادهاي تفريحي مانند جشنواره‌ها و فستيوال‌هاي گوناگون يا حتي حراجي‌هاي بزرگ فصلي و..، شرايطي هستند كه در فصول و ماه‌هاي مختلف با يكديگر متفاوت بوده و هركدام امتيازها و ويژگي‌هاي منحصربه‌فردي را دارند كه مي‌تواند سفر فوق‌العاده‌اي را براي شما رقم بزند.

به عنوان يكي از بهترين زمان‌هاي سفر به اين شهر؛ مي‌توان به اسفندماه در استانبول اشاره كرد، كه از به‌صرفه‌ترين و ارزان‌ترين تورهاي استانبول در مقايسه با ماه‌هاي ديگر است.در اين مطلب به توصيف سفرها و تور استانبول اسفند ماه پرداخته و در مورد امتيازات و ويژگي آن در مقايسه با ماه‌هاي ديگر خواهيم گفت.

آب و هواي اسفندماه در استانبول چگونه است؟

زمستان‌هاي استانبول سرد، باراني و پوشيده از برف است. بااين‌حال، در اسفندماه با نزديك شدن به فصل بهار، شرايط جوي مساعدتر شده و هوا رو به گرماي بهاري مي‌رود.

با اينكه در اين ماه هوا گرم‌تر مي‌شود، اما بازهم حال و هوايي از خنكاي زمستان را داشته و بارش باران دور از انتظار نخواهد بود. طبيعتاً هواي اسفندماه در استانبول به سردي ماه‌هاي نخست زمستان نيست، اما بازهم بهتر است به همراه داشتن لباس گرم و مناسب را فراموش نكنيد.

هزينه هاي تور اسفندماه در استانبول چگونه است؟

به‌طوركلي فصل زمستان از مقرون‌به‌صرفه زمان‌هاي سفر به تركيه است. تور اسفندماه در استانبول از ارزان‌ترين تورهاي تركيه مي‌باشد كه در اين ماه جمعيت گردشگران و توريست‌هاي تور استانبول نسبت به فصل‌هاي ديگر، كمتر بوده و هزينه‌ي بليت شركت‌هاي هواپيمايي، اقامت هتل، خدمات گردشگري و هزينه ساير تفريحات توريستي در ارزان‌ترين حالت خود قرار دارند.

حراجي هاي بي نظير اسفندماه در استانبول

وجود پاساژهاي مدرن و ده‌ها مراكز خريد بزرگ و كوچك، تنها يكي از دلايل جذابيت تور استانبول مي‌باشد.

اسفندماه در استانبول بهترين زمان خريد و استفاده از حراجي‌ها و آفر هاي بزرگ آخر فصل است. در اين زمان مي‌توانيد از معروف‌ترين و معتبرترين برندهاي دنيا با بهترين قيمت ممكن خريد كرده و از سفر خود لذت ببريد. استانبول را مي‌توان به عنوان يكي از توريست پذير ترين و پرطرفدارترين شهرهاي محبوب در تور تركيه دانست.

بهترين تفريحات و جاذبه هاي گردشگري در تور اسفندماه استانبول

همان‌طور كه بدان اشاره شد، فصل زمستان و اسفندماه در استانبول از نظر هزينه، از مقرون‌به‌صرفه ترين زمان‌هاي سفر و شركت در تور استانبول است و هزينه هتل و ساير خدمات گردشگري در بهترين و ارزان‌ترين قيمت خود قرار دارند.

از بيشترين و بهترين مكان هاي ديدني و جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري كه در اين فصل مورد استقبال گردشگران قرار مي‌گيرد، مي‌توان به قصر توپكاپي، برج گالاتا، كاخ دلما باغچه، مسجد سليمانيه، مسجد اياصوفيه، مسجد آبي، كليساي چورا، خيابان‌هاي بي‌نظيري مانند خيابان استقلال و ميدان تقسيم و... اشاره كرد.

معمولا در اين فصل به دليل خنكي هوا و آب دريا، كمتر كسي زمان خود را براي بازديد از سواحل، شنا و استفاده از پارك‌هاي آبي اختصاص مي‌دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.