هتل هاي 3 ستاره استانبول

رزرو تور استانبول ارزان و لحظه آخري

در تور استانبول اگر ميخواهيد در هتل هايي با حداقل قيمت ، اقامت كنيد ، ميتوانيد يكي از هتل هاي 3 ستاره استانبول را رزرو كنيد.


هتل هاي 3 ستاره استانبول

البته پيشنهاد ميكنم اگر با خانواده سفر مي كنيد و ميخواهيد در يكي از اين هتل هاي 3 ستاره ميهمان شويد بهتر است حتما به محله آن توجه داشته باشيد بعضي از محله هاي استانبول براي اقامت خانوادگي مناسب نيست . در زير ميتوانيد با برخي هتل هاي 3 ستاره تركيه در استانبول آشنا شويد.

هتل آلاهان استانبول

هتل Alahan در دسته هتل هاي 3 ستاره استانبول قرار مي گيرد . فاصله اين هتل 3 ستاره با ساحل اين شهر در حدود 10 دقيقه و به بازار بزرگ استانبول و مركز خريد هيستوريا فاصله نزديك و مناسبي دارد و به مسافرين تور استانبول كه قصد خريد در استانبول را دارند توصيه مي شود.

 از امكاناتي كه هتل آلاهان استانبول در اختيار مسافرين تور استانبول قرار مي دهد ميتوان به كافي شاپ، صندوق امانات، فروشگاه، آسانسور و رستوران اشاره كرد.

 باشگاه بدنسازي، سونا و ماساژ از جمله امكانات تفريحي و ورزشي اين هتل مي باشد كه در اختيار ميهمانان توراستانبول قرار مي گيرد. ميهمانان تور استانبول مي توانند در فضاي لابي و اتاق هاي خود از اينترنت رايگان بهره مند شوند.

هتل بودو استانبول

هتل 3 ستاره بودو استانبول در مركز شهر استانبول و در مجاورت منطقه تاريخي آن بنا شده است. اين هتل به مراكز خريد مانند آكساراي و لاله نزديك مي باشد و تا بازار بزرگ 10 دقيقه و تا فرودگاه آتاترك 15 كيلومتر فاصله دارد.

هتل بودو استانبول داراي 46 اتاق مي باشد كه هر يك به سبك تركي و مدرن طراحي شده اند، اتاق ها شامل سوئيت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگي، اتاق معمولي و سوئيت هستند كه مجهز به خدمات خانه داري، سيستم تهويه مطبوع، حمام شخصي و ... مي باشند. در اين هتل صبحانه صورت بوفه براي مسافران تور استانبول سرو مي شود.

منبع : بست گشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.