هتل بلك برد استانبول

رزرو تور استانبول ارزان و لحظه آخري

در محله ي لالعلي و در ۲ كيلومتري مسجد فاتح هتل بلك برد استانبول (Black Bird Hotel Istanbul) كه يكي از هتل هاي 4 ستاره استانبول است واقع شده.


هتل بلك برد استانبول

هتل بلك برد كنار ارائه امكانات عالي به مسافران توراستانبول دربخشي از شهر استانبول قرار دارد كه از ديدگاه تاريخي اماكن ديدني زيادي را در آن مي توان مشاهده نمود كه از جمله اين اماكن تاريخي و پربازديد بازار بزرگ و مسجد سليمانيه مي باشند.

هتل بلك برد استانبول داراي ۸۹ اتاق با دكوراسيون شيك و مبلماني مجلل و مدرن مي باشد و با داشتن ديواره هاي تمام شيشه اي نماي زيبايي از شهر را در معرض تماشاي مهمانان قرار مي دهد.

در كنار اتاق هاي استاندارد كه مجهز به امكانات رفاهي مناسبي از قبيل يخچال، تلويزيون صفحه تخت، گاوصندوق و …مي باشند اتاق هايي هم براي معلولين درنظرگرفته شده كه امكانات ويژه خود را در تور هتل بلك برد استانبول دارند.

امكانات تفريحي و ورزشي اين هتل داراي استخر، سونا بخار، ماساژ، سونا، حمام تركي و مركز بدنسازي مي باشد. اگر قصد رزرو هتل بلك برد استانبول را داشتيد به آساني مي توانيد در سايت ما از طريق سيستم رزرواسيون آنلاين با قيمت مناسب واچر هتل را دريافت كنيد. يا با كانتر مربوطه تور تركيه آژانس هورامان گشت مجري مستقيم تور استانبول تماس حاصل فرمائيد.

قبل بازديد از جاذبه هاي گردشگري استانبول صبحانه خود را در بوفه كامل صبحانه هتل و يا در اتاق ميل كنيد و با استفاده از اينترنت رايگان و بيسيم موجود در هتل، به راحتي برنامه گشت خود را هماهنگ نموده و يا با دوستان و خانواده در تماس باشيد.

خدمات و امكانات هتل blackbird استانبول

حيوانات خانگي مجاز نيستند

نوار ميان وعده

صبحانه در اتاق

بار

رستوران

اينترنت رايگان WiFi

اتاق بخار

ماساژ

آبگرم و مركز سلامتي هزينه اضافي

مركز تناسب اندام هزينه اضافي

سون

احمل و نقل

انبار چمدان

صرافي

پذيرش 24 ساعته

واكس كفش

خدمات اتو

شارژ اضافي

خشكشويي

لباسشويي هزينه اضافي

نمابر / فتوكپ امكانات جلسه / ضيافت هزينه اضافي /صندوق امانات/منطقه سيگاري مشخص شده/تهويه هوا/غير سيگاري در كل/گرمايش/كرايه ماشين/ناهارهاي بسته بندي شده/نمازخانه/اتاق هاي ضد صدا/آسانسور/ اتاقهاي خانوادگي / آرايشگاه / فروشگاه زيبايي / امكاناتي براي مهمانان معلول / اتاقهاي غير سيگاري /

نزديكترين ايستگاه تراموا، تنها چند قدم تا هتل BLACKBIRD استانبول فاصله دارد و حتي كرايه اتومبيل نيز بنا به درخواست مهمانان در اختيارشان قرار خواهد گرفت. علاوه بر اين مي توانيد با خريد از فروشگاه هدايا و سوغات هتل بيشتر به سراغ جاذبه هاي ديدني استانبول برويد.

ميهمانان ميتوانند پس از بازگشت در رستوران هتل به استراحت پرداخته و با صرف بستني از خود پذيرايي نمايند. سفارشات نيز به اتاق ها ارسال مي شوند.

در نزديكي هتل / فاصله تا اماكن محبوب

مسجد لاله لي300 متر

ايستگاه تراموا آكساراي400 متر

ايستگاه تراموا لاله لي400 متر

كتابخانه دانشگاه استانبول600 متر

دانشگاه استانبول700 متر



منبع : هورامان گشت ستاره

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.