استانبول در بهمن ماه

رزرو تور استانبول ارزان و لحظه آخري

به دليل آب‌وهواي مديترانه‌اي استانبول هرزماني كه بخواهيد مي‌توانيد به آنجا سفر كنيد. سفر به استانبول در بهمن ماه يكي از محبوب‌ترين تورهاي تركيه، مخصوصاً براي افرادي كه عاشق تفريحات زمستاني هستند، مي‌باشد. فصل زمستان تركيه در كنار جذابيت‌هاي پابرجاي خود، از ارزان‌ترين و مناسب‌ترين زمان‌هاي سفر به تركيه است. در ادامه با ويژگي‌هاي استانبول در اين ماه آشنا مي‌شويم:



آب و هواي استانبول در بهمن ماه چگونه است؟

اگرچه آب‌وهواي استانبول در بهمن ماه نسبت به ماه‌هاي ديگر كمي سردتر است، اما جاذبه‌ها و ويژگي‌هاي تمام‌نشدني اين شهر، توراستانبول را به يكي از محبوب‌ترين تورهاي تركيه در تمام ماه‌هاي سال تبديل كرده است.
استانبول در بهمن ماه در اواسط فصل زمستان خود قرار داشته و آب و هوايي سرد را تجربه مي‌كند. شما در اين فصل شاهد مه غليظ، باران‌ها و برف‌هاي زيبا و گاها شديدي در استانبول خواهيد بود.

يكي از دلايلي كه موجب سوز هواي زمستاني اين شهر مي‌شود، وزش بادهاي متعددي است كه به سمت استانبول در جريان است. اما با تمام اين تفاسير، همواره تجربه‌ي جشن سال نو و حال و هواي كريسمس و همچنين لذت بردن از تفريحات زمستاني، پاي توريست‌هاي زيادي را به اين شهر بازكرده است.

هزينه هاي استانبول در بهمن ماه

تور تركيه در فصل زمستان يك فرصت عالي براي تجربه يك سفر خاطره‌انگيز با كمترين هزينه است. 

استانبول در بهمن ماه، يك فرصت عالي براي بازديد و كسب تجربه كوتاهي از زندگي محلي تركيه و ديدن و لذت بردن از جاذبه‌ها و مناطق گردشگري در خلوت‌ترين و كم جمعيت‌ترين حالت توريستي اين شهر است.

به‌طور كلي، جمعيت گردشگران و توريست‌هاي تور استانبول در بهمن ماه، در كمترين حالت ممكن خود قرار دارد، به همين دليل در فصل زمستان شاهد شكست قيمت‌ها و نرخ‌هاي ارزان تور تركيه خواهيم بود.

در اين فصل هزينه اقامت هتل‌ها، بليت شركت‌هاي هواپيمايي، هزينه تفريحات و بازديد از مناطق گردشگري و جاذبه‌هاي استانبول و.. در كمترين نرخ خود قرار دارند.

حراجي هاي استانبول در بهمن ماه

استانبول يكي از مهم‌ترين و مدرن‌ترين شهرهاي تركيه و از نقاط مهم اقتصادي اين كشور است. وجود شمار زيادي از پاساژهاي بزرگ و مراكز خريد متعدد، اين شهر را به گزينه‌ي مناسبي براي تجربه يك خريد فوق‌العاده تبديل كرده است.

يكي از امتيازهاي بي‌نظير استانبول در بهمن ماه، برگزاري حراجي‌هاي فوق‌العاده بزرگ است.

وجود مراكز خريد مختلف و بازارهاي محلي فوق‌العاده‌اي كه در اين ماه، اجناس خود را با حراجي‌هاي بي‌نظيري به فروش مي‌گذارند، همان چيزي است كه گردشگران را به امتحان تور استانبول در بهمن ماه ترغيب مي‌كند.

اين فصل مي‌تواند براي خريد از بهترين مراكز خريد استانبول مناسب باشد چراكه در اين ماه بيشترين و بالاترين تخفيف‌ها را مي‌توانيم شاهد باشيم و البته جالب‌تر اين‌كه اين فصل ارزان‌ترين زمان براي سفر به استانبول نيز  مي‌باشد.

در تور استانبول انجام اين كار ها را فراموش نكنيد:

ديدن از مسجد آبي، مسجد رستم پاشا و كليساي چورا
ديدن از جاذبه‌هاي تاريخي نظير آب‌انبار باسيليكا، قصر توپكاپي، كاخ دلما باغچه، قلعه روملي حصار
لذت بردن از آرامش جزاير پرنس، چشمه‌هاي آبگرم آكيازي
تجربه قدم زدن در خيابان استقلال و ميدان تقسيم
امتحان غذاي محبوب اسكندركباب
و...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.