هتل هاي 3 ستاره استانبول

رزرو تور استانبول ارزان و لحظه آخري

در اين مقاله مي خواهيم بهترين هتل هاي 3 ستاره استانبول را معرفي كنيم. همراه شما هستيم.

هتل هاي 3 ستاره استانبول

استانبول، توريستي ترين شهر در كشور تركيه است و سالانه پذيراي تعداد زيادي از گردشگران توراستانبول از نقاط مختلف دنيا است. نياز اين توريست ها به محلي براي اقامت با در نظر گرفتن هتل هاي چند ستاره در سراسر شهر بر طرف گرديده. اما در ميان آن ها، هتل هاي سه ستاره از محبوبيت بيشتري برخوردارند. اما آيا مي دانيد بهترين هتل هاي ۳ ستاره در استانبول كدامند؟
هتل اپل تري استانبول
هتل عثمان هان
هتل كايا


هتل اپل تري استانبول

 Apple Tree در منطقه Sultanahmet قرار داشته و فاصله آن با مسجد آبي فقط 300 متر است. شبكه واي فاي رايگان، تمام هتل را پوشش داده و يكي از خدمات آن محسوب مي شود.
در هر يك از اتاق ها سيستم تهويه هوا و تلويزيون صفحه تخت وجود دارد. همچنين يك كتري برقي و يك ميني بار نيز براي تمامي اتاق ها در نظر گرفته شده است. از دمپايي و لوازم بهداشتي رايگان گرفته تا سشوار هم در واحدهاي اقامتي براي بيشتر شدن حس راحتي مهمان ها قرار داده اند. هتل اپل تري،  رستوران بوفه دارد و مي توانيد در اتاق خود نيز درخواست سرويس صبحانه كنيد.
هتل اپل تري با هاگيا سوفيا به اندازه 750 متر و با كاخ توپكاپي 800 متر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورك استانبول در فاصله 16 كيلومتري هتل Apple Tree نزديك ترين فرودگاه به هتل بوده و همچنين فرودگاه استانبول، 56 كيلومتر از ساختمان هتل اپل تري فاصله دارد.

هتل عثمان هان

هتل عثمان هان به عنوان يكي از برترين هتل هاي استانبول شناخته مي شود. همچنين مي توان آن را جزو هتل هاي برتر خانوادگي و رمانتيك و نيز هتل هاي برتر تجاري شهر استانبول دانست. اين هتل تقريبا در مركز شهر كلاسيك استانبول واقع شده ولي به هيچ وجه دسترسي به آن را دچار مشكل نمي كند. زيرا شما قادر هستيد تا به آساني و با استفاده از وسايل نقليه عمومي سريعا به مركز شهر برويد.

۶۵۲ لير ميانگين هزينه اي است كه بابت هر شب اقامت در اين هتل خواهيد پرداخت.
از مكان هاي گردشگري كه در فاصله ۱ كيلومتري هتل عثمان هان قرار دارند، مي توان به:  مسجد سلطان احمد، ايا صوفيا، موزه باستان شناسي، كاخ توپكاپي و بازار بزرگ استانبول اشاره كرد.

هتل كايا

هتل كايا را نيز مي توان از بهترين هتل هاي ۳ ستاره در استانبول دانست. محله فينديك ‌زاده محلي است كه هتل كايا در آن واقع شده است و اين هتل نيز فاصله بسيار اندكي با ايا صوفيه و بازار بزرگ استانبول دارد. هتل كايا تمام امكانات رفاهي مورد نياز شما را فراهم كرده و مواردي مثل تلويزيون، لوازم آرايشي بهداشتي رايگان، تخت راحت و … را در اتاق هاي خود گنجانده است.

علاوه بر در دسترس بودن اينترنت و واي فاي رايگان در تمام نقاط هتل، شما مي توانيد در بخش پذيرش،  از امكاناتي نظير انبار چمدان، تبديل ارز و خدمات تور نيز استفاده نماييد. ترانسفر فرودگاهي و حمل و نقل شهري هم با هزينه كمتر از معمول در اختيار شما قرار دارد.اجاره ماشين و روزنامه، سرويس هاي شست و شو و اتاق‌هاي خانوادگي را مي ‌توان به عنوان خدمات ديگر هتل كايا نام برد.

كلام آخر

گفتيم كه انتخاب هتل هاي سه ستاره براي اقامت در طول سفرهاي گردشگري به استانبول در صرفه جويي در هزينه به شما كمك خواهد كرد و همچنين از نظر رفاهي هم چيزي كم نخواهيد داشت. در ادامه مطلب نيز به معرفي چند نمونه از بهترين هتل هاي ۳ ستاره در استانبول در تور تركيه پرداختيم كه اميد است تا ارائه اين مطالب براي شما مفيد بوده باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.