هتل گراند حيات استانبول

رزرو تور استانبول ارزان و لحظه آخري

هتل گرند حيات استانبول grand hyatt Istanbul در منطقه تكسيم مي باشد، ميدان تكسيم يا منطقه تكسيم قلب استانبول و در قسمت اروپايي اين شهر است براي مسافرين توراستانبول بهترين منطقه براي رزرو هتل هاي استانبول است ميدان تقسيم است كه از جاذبه هاي استانبول محسوب مي شود و فروشگاهها با برندهاي معروف در اين منطقه اروپايي هستند هتل گرند حيات استانبول يكي از هتل هاي منطقه تكسيم ميباشد.


هتل گراند حيات استانبول

هتل گراند حيات استانبول هتلي لوكس و مجلل با امكانات مدرن از هتل هاي 5 ستاره استانبول در منطقه تقسيم در قلب شهر استانبول ميباشد كه با بهترين و مجهزترين امكانات تفريحي رفاهي از مهمانان توراستانبول استقبال ميكند.

ساحل نزديك هتل است و در پياده‌راهِ سنگفرش‌شده‌ي اطراف هتل مي‌توانيد علاوه بر بار، رستوران و كلاب‌هاي شبانه‌ي فراوان و مراكز خريد استانبول ، به حمل و نقل عمومي نيز دسترسي داشته باشيد.

هتل grand hyatt استانبول در قلب شهر قرار گرفته است و انتظارات مسافران تور استانبول هتل گرند حيات را از يك تعطيلات به يادماندني در استانبول به‌ خوبي براورده مي‌كند.برخي از امكانات هتل شامل سالن بدنسازي, سونا و جكوزي, استخر روباز, يوگا, آرايشگاه, زمين تنيس و محل نگهداري كودكان ميباشد صبحانه به صورت بوفه، ناهار و شام به صورت منوي كامل و يا انتخابي سرو مي‌شود. غذاهاي رژيمي نيز در صورت درخواست در اختيار مهمانان هتل گرند حيات در استانبول قرار مي‌گيرد.جهت رزرو هتل گراند حيات با آژانس مسافرتي هورامان گشت مجري مستقيم تور استانبول تماس حاصل فرمائيد

هتل 5 ستاره گرند حيات استانبول

هتل 5 ستاره گرند حيات استانبول داراي 360 اتاق ميباشد اتاق ها تزئين شده با رنگ هاي روشن است و هر اتاق داراي تلويزيون ال سي دي و محل كار را شامل مي شود كه انتظارات مهمانان را بر آورده ميكند .اتاق‌هاي هتل گرند حيات استانبول تكسيم، زيبا و مدرن , داراي سيستم گرمايش و تهويه‌ي مطبوع مركزي، حمام اختصاصي با سشوار، اينترنت، راديو، خط تلفن مستقيم، تلويزيون ماهواره‌اي/كابلي، ميني‌بار/يخچال و گاوصندوق هستند. در اين هتل كه از بهترين هتل هاي استانبول است ، اكثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.

مهمانان هتل گراند حيات استانبول حتماً از غذاهاي خوشمزه‌ي رستوران هتل ، بار دنج با موزيك‌هاي خوب و نوشيدني‌هاي متنوع لذت خواهند برد. كافه‌ي هتل هم بهترين فضاست براي لم‌دادن يا گپ‌زدن‌هاي دوستانه. شب‌ها از سرزندگي كلاب شبانه‌‌ي هتل و روزها از دوچرخه‌سواري در محوطه‌ي اطراف هتل لذت ببريد.قيمت هتل گرند حيات استانبول و موقعيت خوب آن براي هر نوع سفر به استانبول (كاري , تفريحي ) بسيارمناسب ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.