تورهاي تابستاني استانبول

رزرو تور استانبول ارزان و لحظه آخري

استانبول يكي از شهر هاي گردشگري تركيه است كه در بين گردشگران ايراني و كساني كه علاقه مند به سفر هاي خارجي هستند از محبوبيت زيادي برخوردار است. اين محبوبيت در فصل تابستان براي كساني كه آب و هواي گرم و شنا در سواحل و آفتاب گرفتن را دوست دارند بيشتر هم مي شود. از اين رو شرايط سفر به استانبول در تابستان تبديل به مطلب ويژه اي شده است كه ما اين مقاله را درباره ي آن آماده كرديم.

فهرست مطالب 
قيمت تور ها و بليط ها
بهترين زمان براي اقامت در تور هاي تابستاني استانبول
آب و هواي استانبول در تابستان
ارزان ترين و مناسب ترين محل اقامت


قيمت تور ها و بليط ها

اختلاف قيمت توراستانبول به زمان سفر شما بستگي دارد. اگر در سفر شما به استانبول نمايشگاهي برگزار شود، هزينه تور استانبول بيشتر از ساير مواقع است.

اما اگر در سفر هيچ اتفاق خاصي در استانبول رخ ندهد، هزينه تور استانبول تابستان شما كمتر از تورهاي استانبول در ساير مواقع است. اگرچه قيمت تور استانبول در تابستان بيشتر است، اما همه چيز به شرايط هتل ها و خطوط هوايي بستگي دارد.

تور تابستاني استانبول خود را مي توانيد از 10 روز قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد. اما نكته اي كه وجود دارد اين است كه بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا هزينه كمتري پرداخت كنيد، زيرا هرچه به زمان سفر نزديك شويد، هزينه بليط افزايش خواهد يافت.

براي رزرو هتل نيز با قيمت ارزان بهتر است از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر از طريق هورامان گشت مجري مستقيم تور هاي تركيه اقدام كنيد.

بهترين زمان براي اقامت در تورهاي تابستاني استانبول 

ارزان ترين زمان اقامت در تور تابستاني استانبول 4 شب است. اما اگر مي خواهيد همه جاهاي ديدني استانبول را ببينيد. 8 روز براي اين كار كافي نيست. در تور تابستاني استانبول تغييري در قيمت بليط رفت و برگشت ايجاد نمي شود، فقط بايد مراقب هزينه خريد در مراكز خريد استانبول باشيد.

آب و هواي استانبول در تابستان

در تابستان، هواي استانبول نسبتاً گرم است و به دليل شايع بودن هوا، تا حدودي شبيه هواي شمال كشور ما در تابستان است. البته تابستان خشك ترين فصل تركيه است، بنابراين در تابستان ابري و باراني بندرت آسمان استانبول را خواهيد ديد.

ارزان ترين و مناسب ترين محل اقامت در تورهاي تابستاني استانبول بستگي به اين دارد كه چه تعداد مسافر در تور تركيه شما را همراهي مي كنند. اگر يك خانواده دو نفره يا دو فرزند داريد، تهيه اتاق در هتل 4 ستاره انتخاب خوبي است.

اما اگر گروهي به استانبول سفر كرده اند يا خانواده شما شلوغ و بيش از 4 نفر هستند، مقرون به صرفه ترين محل اقامت براي شما هتل آپارتمان است.

با اين تفاسير اطلاعات مفيدي درباره شرايط سفر به استانبول در تابستان را به دست آورديد.

اميدواريم با استفاده از اين مطلب و دانسته هايي كه كسب كرديد از سفر تابستاني خود به شهر زيباي استانبول نهايت لذت را ببريد. جهت اطلاع از قيمت تورهاي ارزان و لحظه آخري تركيه د رفصل تابستان با هورامان گشت ستاره تماس حاصل فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.